Mitt första inlägg

Tja tja bloggen haha skoja bara hej alla.
Det här är mitt första inlägg på vår nya blogg.
Idag har jag inte gjort så mycket.De är höstlov så det är ganska tråkigt.
Jag vill bara gå till skolan och träffa alla vänner.Men nästa vecka blir det skola.
Men det finns också saker som är bra när det är lov.
Jag har saknat min bästis Dilan (hon som också bloggar på denna blogg).
Jag har inte så mycket att skriva men jag bloggar kanske senare hejdå.

                          JAG                                                     Dilan

Vi 2 kommer att blogga på denna blogg och hoppas ni gillar den.
 
                                                          

                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad gör ni ikväll?:)

2011-11-03 @ 18:17:48
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Daniella

sv: Tack! :)

2011-11-03 @ 20:35:44
URL: http://chilliochmira.blogg.se/
Postat av: Belma Pedic

HAHHHHA diiilaan ... sötnos saknarej grovt! Pöss bitch <3

2011-11-05 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0